Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно зі ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів». Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний товар у період 14 днів. Є 2 випадки повернення або обміну: товарів зі шлюбом (неналежної якості) та товари належної якості, які з якихось причин не підійшли покупцю. Повернення та обмін товарів неналежної якості (з шлюбом). Покупець має право повернути товар протягом 14 днів із моменту покупки. Для оформлення, потрібно зв'язатися з нами за контактами, вказаними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже, як надіслати товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у разі повернення. Якщо брак товару підтвердився, ми зробимо повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар, надсилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на картку. Кошти за товар повертаються протягом 3 днів з моменту повернення товару. У такому разі зворотну доставку оплачує магазин Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця). Умови повернення: товар не був у вжитку та не має слідів використання споживачем подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Процес зазвичай займає до 3 робочих днів, ми отримуємо товар надсилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на картку. Кошти за товар повертаються протягом 3 днів з моменту повернення товару. У такому разі зворотну доставку оплачує покупець. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Телефон для зв'язку та вирішення питань щодо повернення 099 781 25 90. Пошта modadalani@gmail.com Адреса "Нової пошти" для повернення товару м. Одеса, відділення №50
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.